måndag 23 april 2012

snyft


idag fick vi ett väldigt tråkigt besked från sjukhuset. och är så j*vla hemskt och tråkigt att det ska behöva hända.. mormor har cancer. älskade mormor, varför du? varför var du tvungen att ha just den sorten så det inte går att bota? varför ska du dö snart? detta får bara inte hända. jag älskar dig mormor, du får inte försvinna!!!! du betyder så mycket, du kan inte bara dö. du får inte!

om vi har stor tur lever du i ett år till. jag hoppas det, jag önskar att läkarna har fel så du inte har cancer. jag hatar cancer. HATAR! du är inte värd detta, du är så himla snäll hela tiden och vill alla väl. du förtjänar inte det här. varför du? jag kommer sakna dig mormor. jättemycket.  

älskar dig mormor, finns ingen bättre mormor än du. ♥

6 kommentarer:

  1. "Tråkigt" räcker inte...
    Försök tänka på den tid du har kvar med henne istället men jag håller med dig, cancer är inte kul. Finns alltid om du vill prata.
    //Joel som tänker på er

    SvaraRadera
  2. Tack älskade Elina så fint du skriver och du ska veta att varje ord värmer mig. Jag ger inte upp så lätt ska du veta så nu tar jag mitt livs fajt och om den kan man läsa på www.tidningsbud.nu. En stor kram till dig Elina från mormor

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åå, tack mormor! Ja, din livs fajt börjar nu och lova verkligen att inte ge upp. Tror på dig. //elina

      Radera
  3. tråkigt! :(
    finns alltid om du behöver prata, fina kusin <3

    SvaraRadera
  4. Vilken slags cancer D: ?

    SvaraRadera
  5. Hej Elina, Jag förstår att du inte vill att din mormor ska försvinna. Tänk så här. Om din mormor har accepterat att det blir lite i förtid, så ska du inte vara ledsen. Tänk lite så här hjärtat, Din mormor har fått leva det lívet som du lever nu. Hon har levt din mammas liv och har nu blivit äldre. Ibland när man blivit äldre så får man sjukdomar som gör att allt går fortare. Din mormor har tyvärr fått en sjukdom som gör att hon kanske kommer att få lämna oss innan vi väntat. Men tänk så här. Din mormor blir nog gladare om du ger henne ett leende i stället för tårar. Vi ska minnas de vi älskar med glädje och inte med sorg. Ta vara på tiden och mys så mycket du kan innan du får jobba med de slitsamma kännslorna. Puss å kram Molle!

    SvaraRadera